webnovel
avatar
1681760920123
SophieIS9

SophieIS9

Lv12
2023-02-10 JoinedAscension Island
333.8h

of reading

435

Read books

Badges

11

Moments

80
  • SophieIS9
    SophieIS95mth
    Posted

    Well, actually this novel is not that bad, and could also be said to be quite good, but some people might not like the instability of the main character who at first was very confident in his character and then suddenly became a simp/whimp, in my opinion he has no sense of self-esteem , who at first I thought was a male-dom lion, charismatic and intelligent, instead became a femdom cat with an unclear mindset

    altalt
    Apocalypse Chaos - I am the villain
    Sci-fi · HikaruKiki
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS911mth
    Posted

    Worst fanfic I've ever read :) BETA MC ✅ BRAINLESS ✅ USELESS OP ✅ AND MANY MORE.... atleast u should not make mc like generic beta japanese mc, bruhh this is fanfic... I hope you can learn more and make fanfic as it should be a fanfiction, im sorry to give you worst review, but im honest person 🙏

    altalt
    Transcending Paragon
    Anime & Comics · ChesterCure
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS911mth
    Commented

    See this! I just gifted the story: Pizza

    Ch 1 Prelude
    altalt
    Immortality? Nah, I choose to marry instead!
    Fantasy · Sheizzcoldasice
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS911mth
    Commented

    stupid

    This book has been deleted.
  • SophieIS9
    SophieIS911mth
    Posted

    This is good fanfic and almost perfect but second identity as Zorro making it worse, mc forgot what should he do at first and getting more urge, stupid, and inconsistent, well as a fans of fanfic i should say this story getting more worse and complicated after alabasta

    altalt
    Sinful life with the strongest system
    Anime & Comics · EroJaki
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS911mth
    Commented

    #JusticePandaGuy🐼

    Lucas yawned, then he wore his clothes and then he got out. But before getting out, he didn't forget to give that panda one more kick.
    altalt
    Sinful life with the strongest system
    Anime & Comics · EroJaki
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS911mth
    Posted

    OP MC.... ✅ OP SYSTEM..... ✅ MILF?..... ✅ BEST HAREM..... ✅ actually this is pretty good wish-fulfillment and comfortable to read if you tired of reading nerfed mc or somesh*t, you only get super overpowered mc with big brain 💯 if you want to enjoy anti-dense mc then you should read this. you never see mc suffering or pretending to be weak too much and cringe, hiding too much power, act like no-brain kid and somesh*t, mc actually really fckn big-shot and badass also so far mc never get nerfed by system or higher-being, he just only get more more more more op 💯. i've never read fanfic so fun and so addictive like this... what a perfect fanfic, this fanfic are my cup of tea, thanks for your great-works author-sama.... i need moreeeeeeeeee...

    altalt
    Reincarnated in my own Douluo Dalu Fanfiction?!
    Anime & Comics · Akkuzz_69
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Posted

    it's quite good fanfic, at first is goes pretty well but system sharing are ruined it and make mc goes flat and beta simp (personal/private system are greatest secret), well nice try and thanks author

    altalt
    My Second Life in Another World
    Anime & Comics · OVERLOAD69
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented

    YOU DESERVED OUR RESPECT SIR🫡

    'My family is more important than a mere garden and pride.' Dugu Bo stated while shaking his head.
    altalt
    Douluo Dalu: The Legend of Heavenly Ruler
    Anime & Comics · Nine_Clouds
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Replied to I_Am_Death

    I agree with u, but unfortunately he isn't a villain, let alone have a mindset like a villain, but is just a flat anti-hero with his mindset.

    "I will say it one day." Lin Xian replied as he continued roasting the meat that had started to turn brown and gave off a delicious aroma.
    altalt
    My Villain's System
    Horror · Neptunus_97
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Posted

    this is a early review cuz i just read 19 ch, everything was good enough, my personal though that mc are not villains (100% not villains, cuz villain are my fav genre, or maybe this just early), but more like anti-hero (a completely anti-hero), i just dropped 19ch cuz is not my cup of tea, just came here cuz the title, btw thanks author👍

    altalt
    My Villain's System
    Horror · Neptunus_97
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented

    ahh didn't expect that, i get it now, mc should call a ruthless anti-hero cuz his path of killing, but the interaction between ppl around him are kind, anti-hero system are more suitable cuz mc kinda flat neutral and not lawful evil/neutral evil

    "Yi Qi, from today on, you are one of us. We will not treat you as a slave. I placed the slave seal on you because I don't fully trust you yet. And, you can call me Brother or whatever you want and no Master." Lin Xian said.
    altalt
    My Villain's System
    Horror · Neptunus_97
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented

    No, just keep it as a secret especially system, a villains should act like villain, im kinda tired of generic mc😉

    "I will say it one day." Lin Xian replied as he continued roasting the meat that had started to turn brown and gave off a delicious aroma.
    altalt
    My Villain's System
    Horror · Neptunus_97
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented
    Lin Xian, with an evil smiling face, Swung his sword up and down with all his might.
    altalt
    My Villain's System
    Horror · Neptunus_97
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented

    See this! I just gifted the story: Ice cola

    Ch 1 Prelude
    altalt
    Immortality? Nah, I choose to marry instead!
    Fantasy · Sheizzcoldasice
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented

    thanks author, keep it up[img=update][img=recommend]

    Ch 15 Xenia, Don’t you feel the temperature is getting cold?
    altalt
    Immortality? Nah, I choose to marry instead!
    Fantasy · Sheizzcoldasice
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented

    See this! I just gifted the story: Ice cola

    Ch 1 Prelude
    altalt
    Immortality? Nah, I choose to marry instead!
    Fantasy · Sheizzcoldasice
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Posted

    this really interesting and a little bit fresh for me reading this kind of novel, don't drop this author, i'll waiting for next chapter[img=update][img=update][img=update][img=update][img=update][img=update][img=update][img=update]

    altalt
    Immortality? Nah, I choose to marry instead!
    Fantasy · Sheizzcoldasice
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented

    Thanks for the chapter [img=recommend]

    Ch 14 The Sect-Master is very angry but we must bring Xenia home!
    altalt
    Immortality? Nah, I choose to marry instead!
    Fantasy · Sheizzcoldasice
    detail
  • SophieIS9
    SophieIS91yr
    Commented
    My biggest principle was not being a hypocrite. I had already read countless shit where the protagonist is full of lust and keeps saying he will do this and that but when he transmigrates, he is the same. The same beta, dense, who shies away just from a single smile from the girl. I was so annoyed by such characters that don't even hold hands after hundreds of chapters for the sake of so-called plot/ character development. My dream was already clear in my mind- I will marry lots of girls and live happily with a big family.
    altalt
    Immortality? Nah, I choose to marry instead!
    Fantasy · Sheizzcoldasice
    detail