Webnovelavatar

Read Teenfiction Stories - Webnovel

Teenfiction

Sort by
alt

THEM!

Privilege for two chapters only two coin! is available! and more. check it out for preview chapters! Elie Griffin is not your average teenager. He's gone through a lot which broke him and destabilized him mentally, but that's not the point. Elie was special. People saw him as a Freak but only if they look a little closer. Which was what Christy Evans a curious newbie did! It started with a little bump, then secrets where been shared and first kiss was been made. But the problem only got worst. Elie Griffin still had the things in him, those vicious creature from hell, Christy is totally helpless as it wasn't physic. They both had to make a choice but a very difficult one. Stay together or sacrifice there love for the sake of Love. READ TO FIND OUT! SEASON TWO is out and completed! SEASON THREE is going on.

oluna15 · Horror&Thriller
4.7
alt

Platonic Hearts

Meeting her was DESTINY… Becoming his boon companion was a CHOICE… But falling in LOVE with each other was out of CONTROL… Haley Miles Rouge and Reed Evans loved each other but their love is kind of platonic… They don’t realize that they’ve been ignorant of the magic that pulls the beauty of one other and heed the attraction they felt to each other. Love is never as painless as sharing the same track kaya hindi rin nila alam kung pa’no nila ito sisimulan. For them, mas kumportable sila na magkaibigan lang pero lagi silang magkasama. But what if one day, may isa sa kanila ang sumuko para mahanap ang totoong kasiyahan? Will their reach their love or this will be the downfall for the both of them?

Yulie_Shiori · Contemporary Romance
Not enough ratings
alt

Smooth Sailing

❝"Are you deaf?" "No," he shook his head, shrugging. "But I am blind."❞ *** MEET LILA: A perfectionist and somewhat sarcastic seventeen year old. As a part-time barista in a bakery, and a high school student, her life proved to be mediocre, until a certain sight-impaired guy walked in and changed that. With drunk confessions and tears, spontaneous kisses, and a whole lot of sarcasm, the last thing Lila expected to find was chest-constricting love.

papersplanes · Teen
4.8
alt

Bad Girl VS Bad Boy

Gue Andrea Kellisha Winanta, cewek petakilan dan ga bisa diam. Senakal - nakalnya gue, gue ga suka sama yang namanya alkohol dan rokok. Kalau sampai gue liat cowok nge-rokok atau minum, sifat preman gue keluar. Hari pertama gue jadi siswi di SMA Jingga, gue lihat segerombolan cowok di kantin dan itu pun masih jam pertama. Sebenarnya waktu itu gue di hukum gara - gara terlambat sekolah. Tapi bodo amatlah, dan yah... sekarang gue di kantin lihat segerombolan cowok itu di meja pojokan, dan salah satu dari mereka nge-rokok. Gue sih ga masalah mereka bolos toh biasanya dulu pas SMP gue bolos, tapi ini salah satunya ada yang nge-rokok. Karena gue benci banget, mulai saat itu gue mulai ngibarin bendera perang. Dan saat itu hidup gue yang awalnya biasa aja, sekararang jadi luar biasa. maksud gue er... LUAR BINASA. Cover : Pinterest (Avatar Fan art)

SpringLoveyy · Romansa Anak Muda
4.9
alt

I LOVE YOU SEATMATE (Tagalog)

She is a good girl, who lives to impress and not to express. She is Miss no-lates-and-absences, 'yong tipong aakalain mong sipsip sa guro pero sadyang matalino lang talaga. Sinusunod niya ang lahat ng gusto ng Mama niya just to live up with her expectations, and all her life, she simply just want something: ang ma-maintain ang inaalagaang pagiging Rank 1 ---- at siyempre, ang mapansin ng kaisa-isa at kauna-unahang love of her life---- ang gwapo, mabait, at inosente niyang seatmate na si Jayvee Gamboa.

Ayradel · Romance
4.8
alt

Be My Girl, I'm Yours Be Mine?

[Peringatan : Berpotensi menyebabkan halu tingkat tinggi!] Molly. Begitulah Arga Orion Pratama memanggil nama gadis itu. Ia jatuh cinta padanya meski selalu mengalami penolakan. Sikap posesifnya mungkin membuat risih gadis itu, tetapi mau bagainana lagi? ia harus bersaing dengan lelaki lainnya agar Molly menjadi miliknya. Volume I : Romansa Menengah Atas (selesai). Volume II : Romantika Kampus (selesai). Volume III : Romantisme Ikatan Suci (selesai).

naladhipayu · Romansa Anak Muda
4.9
alt

Tunang Paling Sweet

Apa yang korang akan buat bila ditunangkan dengan orang yang tidak dikenali ? Lebih-lebih lagi time korang baru break dan hati masih hancur kebaboom? Begitula nasib si Iliya Humairah.Sudahla bakal tunang poyo semacam! "kenapa awak setuju nak tunang dengan saya? Saya rasa boleh je awak tolak?"-Iliya Humairah "ada nampak muka saya ni macam kaunter pertanyaan ke?"-Tengku Harraz Arshad Semenjak bertunang si encik tunang sering buat hati cair tak henti! Oh tuhan, makin lama makin jatuh sayang! "orang suap pun comot. Nasib muka comel" "aik? Tadi kata muka saya cam monyet?" "yela monyet yang comel" Siapa sangka dulunya dingin sekarang pandai bermain kata? "kahwin lari la jom?" "pala bana,kalau ya pun orang kahwin lari kat siam. Awak bawa saya kat tepi curam,ni nak terjun sama-sama ke acaner?" Hal yang merunsingkan adalah,kenapa Encik tunang kacak sangat!? "lain kali tukar tinted cermin kereta, saya nak semua cermin kereta awak warna hitam biar orang tak nampak awak dalam kereta ni" "aik kenapa pulak?" "menyampah tau time awak jemput saya balik mesti ada budak sekolah saya puji awak lebih-lebih, saya pun tak pernah puji awak macamtu" "Alaaa firstime tunang saya jealous,happy pulak saya" "asal lak?" "yela, saya baru sedar awak sayang saya" "tunang saya kot..gi-gila tak sayang" Orang ketiga? Haha never ,tiada lansung konflik orang ketiga antara mereka. "Jangan berhenti sayangkan saya. Jangan berhenti cintakan saya. Jangan..tinggalkan saya" Tetapi dalam setiap kebahagiaan pasti ada cabaran,so jom baca kisah diorang!

qasha_lova · Percintaan Anak Muda
Not enough ratings
alt

Under Her Skin

Selena is found dead one early morning. Odd thing is, her ex-best friend Sunny is next to her, with bloody hands. What happened between them that lead to this tragic end? Can Sunny escape her secrets? This is a story about two girls in a rich, white, poisonous town. Sunny, the only Chinese girl in Wrestler High, is singled out and shammed online by a group of popular "IT" girls- the leader of which turns out to be Selena. Overnight, everybody becomes the enemy, and for months Sunny ducks her head down and lives Under Her Skin, scared of being completely exposed to a world that tracks and judges her. Battling with racism and discrimination for far too long, Sunny's anger soon turns into courage. Full of pain, and pushed to the edge of life, Sunny would do anything to stop carrying the weight of being the only. Perhaps, even murder.

Cher_Yan · Teen
5.0
alt

The Rescue Blues

It always starts as a "girl meets boy, boy meets girl" story. But when unbelieving Ray Carter meets Lily "The Stiff" McQueen after a drunken night of partying, it becomes a tale of friendship and love between two strangers in the good old, small town of Fram Hill. One, a rebel who wants to run away from the troubles of the past and family ambitions, and the other, an outsider, who wants to fit in. As they deal with high school, friends, family, and dreams, their undeniable bond is a comfort, an answer to the rescue. *NEW chapters every Wednesday & Saturday

TheMerryTroll · Teen
Not enough ratings
alt

Angkasa dan Lily

Simpan dulu di coll kalian, siapa tahu suka^^ 18+ di vol2 * Kamu tahu? Lily itu gak akan bisa tumbuh di Angkasa. Kenapa? Karena Lily gak diciptakan untuk Angkasa. Aku tahu, Lily memang gak bisa bertahan hidup di Angkasa. Dan Lily memang gak diciptain buat ada di Angkasa. Tapi Lily akan buat Angkasa jadi milik Lily. Mereka adalah dua hal yang sangat tidak mungkin untuk bersama, namun takdir menjadikan mereka bertemu dan menjadi dekat. Lalu menjauh dan menjadi dekat kembali. * Jika kalian suka cerita yang ringan, silahkan mampir ya :)) Ini cerita remaja yang dibumbui dengan bumbu istimewa atau tidak biasa Dan merupakan cerita pertama yang aku terbitkan di Webnovel Vol 1 : 1-295 Vol 2 : 296-sekarang Cover by apgraphic_ Terima kasih! mohon dukungannya! Chuuby_Sugar

Chuuby_Sugar · Romansa Anak Muda
4.9
alt

FIREARMS ARMY UNITY

[WARNING! HARSH WORD AND MATURE CONTENT! [Bagi pembaca yang masih dibawah umur, sangat dimohon untuk tidak membaca cerita ini karena cerita ini mengandung kalimat kasar dan konten dewasa yang tidak pantas ditiru oleh yang berusian masih dibawah umur. Semua kata kasar dan konten dewasa yang terkandung dalam cerita ini, mohon tidak ditiru untuk yang berusia dibawah umur dan yang belum menikah. Dan untuk para orang tua, jangan biarkan anaknya membaca cerita ini karena banyak adegan yang tak pantas dibaca oleh anak-anak] Vol. 1 Organisasi militer Fairearms Army Unity yang hancur karena kedengkian yang diakibatkan keegoisan seseorang. Semuanya hancur dalam satu malam. Orang-orang yang terlibat harus mengorbankan nyawa mereka dan harus merelakan nyawa orang lain. CL dibiarkan selamat agar anak perempuan itu bisa membuat semua ini menjadi sepadan. "Jangan percaya dengan apa yang terjadi saat ini. Karena semua ini hanya kebohongan. Kebenaran yang sebenarnya akan kau hadapi di kemudian hari." Vol. 2 Balas dendam yang dilakukan kepada orang yang masih memiliki hubungan tapi tidak bersangkutan. "Bagaimana bisa kau melakukan semua ini kepada keluargamu sendiri hah?!" Vol. 3 Awal pertempuan yang mengejutkan. Hubungan yang tercipta tanpa pengenalan. "Astaga, dari mana Brylee mengetahui pria tua menyebalkan seperti dia? Mana aku dijodohkan dengannya pula. Aku kan tak pernah mengenalnya. Aku tak tahu siapa pria tua tersebut. Hish!" - Causa Lee yang akan mengganti marga. "Kau lucu." - Steve William yang akan memberikan marganya kepada Causa

Saga_Lee · Bela Diri
5.0
alt

LUDUS & PRAGMA

WARNING! VOL. 2 & 3 = MATURE CONTENT 18+! (Harap bijak untuk memilih bacaan dan menyikapi bacaan yang ada^^) Vol. 1 : The Meeting of Ludus And Pragma *Chapter Prolog - Chapter 145 Vol. 2 : The Secret of Destiny *Chapter 146 (1) - Chapter 285 (140) Vol. 3 : Ending "Reduce To Tears" *Chapter : 286 (1) - 368 (82) Ludus bukan nama seseorang, melainkan sebuah sifat dalam psikologi bagaimana manusia menjiwai dan bermain dalam sebuah hubungan percintaan. Mania, sedikit posesif dengan penuh bumbu romance yang dilebih-lebihkan. Orang-orang ludus akan mementingkan sebuah kesenangan juga penaklukan saat dirinya 'bermian' dengan lawan mainnya dalam sebuah hubungan. Bagi orang-orang ludus, percintaan adalah sebuah permainan kejar dan mengejar. Jika 'orang ludus' lelah, maka bosan adalah kata yang menjadi alasan untuk meninggalkan pasangannya. Lalu, Pragma. Sama seperti Ludus, pragma bukanlah nama orang meskipun kata itu sangat indah untuk diucapkan. Pragma adalah si dia yang kaku dalam mencinta. Hanya menginginkan sebuah hubungan yang realistis untuk dirinya dan masa depannya. Orang-orang pragma cendurung memilih menyeleksi pasangannya dengan baik. Ia tak suka bermain 'kejar mengejar' seperti yang Ludus lakukan. Sebab bagi pragma, cinta adalah sebuah hubungan yang harus realistis tanpa adanya bumbu romance yang berlebihan serta untuk pragma, pasangan yang menunjang masa depan adalah pasangan yang ia butuhkan. Lalu, bagaimana jika 'orang pragma' mencintai 'orang ludus' ? Jawabannya adalah ... sebuah hubungan yang penuh teka-teki dan keunikan, dan di sinilah kalian akan menemukan hubungan seperti itu. Sebuah cerita yang mengisahkan gadis pragma yang mencintai pria brengsek berwatak ludus.

Lefkiilavanta · Romansa Anak Muda
4.9
alt

Gifted

In this world of normal, there are things happening that not many people could see. A world where extraordinary things happened, a world where extraordinary people live and a world where the impossible becomes possible. You think you know everything but in the shadows Gifts and Chaos clash. Where Shadow creatures wrecking havoc in our land, where Chaos takes human forms and where people with extraordinary Gifts protect our world. Remember two things: That things aren't always what they seem and That everything happens for a reason. Chapters 1-10 are told in June's Pov and the rest will be a Third person Pov. Warning: This novel contains Graphic content, Sensitive topics, Violence and any other 18+ content related. You've been warned GENRE: Young-Adult, Teen Fiction, Supernatural, Contemporary Romance, Urban Fantasy, Science Fiction, Paranormal, Action, Superpowers. Thank you so much for reading!

harpdance26 · Fantasy
Not enough ratings
alt

Fake Friends for Future

Setelah bersahabat 3 tahun lamanya, Rea mengaku kalau ia jatuh cinta pada Al, sejak awal menatapnya di rooftop kampus. Pada dasarnya, pasangan sahabat jadi cinta sudah menjadi hal yang sangat lumrah. Tapi, apakah Al bisa menerima Rea? Sementara selama ini, Al kerap berpaling hati dari satu wanita, ke wanita yang lainnya. Sebuah cerita sahabat jadi cinta, yang tidak semulus seperti dalam cerita novel, sinetron, maupun film layar lebar. Inilah, cerita sahabat jadi cinta yang sesungguhnya .... Selamat menikmati karya terbaru saya ^.^ Salam hangat, dari Between Him and Us

Ajengkelin · Romansa Kontemporer
5.0
alt

I Don't Care About Love

Cinta? Satu kata yaitu BUTA! Cinta yang membuat ibuku yang super cerewet dan ayahku yang super dingin bersama. Cinta yang membuat perbedaan agama dipaksakaan untuk bersatu. Cinta yang membuat jarak antar kota atau antar pulau bahkan antar benua terasa dekat. dan Cinta yang membuat sahabatku, orang yang sudahku anggap saudara, bahkan orang yang aku percaya, orang yang gak bakal tega menghianatiku. Dengan tega MENGHANCURKAN KEPERCAYAANKU! Dan kesimpulanku cinta itu BUTA!

Quinwriter · Romansa Anak Muda
4.6
alt

My Hot Stepfather

It was something wrong but it felt so right back then. Crave, desire and warm feeling that made me forgot how much I love my mother and made me see my stepfather, who I used to call dad, as my lover. We committed the betrayal in her bed, in her house and in her car. Almost everywhere belongs to her. Even the both of us belonged to her but that wasn’t for long because something stronger than both of us controlled our bodies. It invaded our souls, blinded us from the real fact that he was my stepfather and I was the daughter he almost raised since I was eight years old until now.

Bosy_Elselhdar · Contemporary Romance
Not enough ratings
alt

The Creator's Bloodline

Jedidiah Kings was a young boy born to an impoverished Sect. Raised by his uncle and aunt, he always had difficulty fitting in and cultivating. Until one day, he was beaten to near death when he encountered a revelation... "Who am I?", "Who killed me?", 'I have a family?", "Who are my parents?", "They are dead?", "I am royalty?", "I WANT REVENGE!" Read along to find out how Jedidiah overcomes, and makes history!

Olisa_Kings · Fantasy
Not enough ratings
alt

Hello, Seatmate

Si Tiana Song ay lumaki sa Korea at isa sa kilalang introvert at walang pake’alam sa paligid niya. Isang araw ay nakapasa ito sa isang pagsusulit sa exchange student program na pinipilit lang ng kaniyang dakilang best friend. Ayaw ni Tiana pumunta sa Pilipinas pero biglang nagbago ang isip nito dahil sa isang kondisyon. Akala ni Tiana ay tahimik ang buhay niya sa Pilipinas pero hindi pala dahil sa nakilalang katabi nitong upuan. Isang araw nakilala niya ang isang tao na sobrang ‘opposite’ sa kaniyang ugali. Si Jeydon Perez, isang taong kilalang arogante sa eskwelahan at isang tipikal na bad boy hanggang nagbago ng makilala si Tiana Song. Abangaan..

mingshinxi · Teen
Not enough ratings
alt

Pacaran Paksa (Dengan Ketua OSIS)

Jasmina Winata seorang cewek insecure dengan berat badan berlebih dan kaku dalam bersosialisasi sejak kecil. Ketika ia memasuki SMA favorit 1001, ia bertekad untuk berubah dan mendambakan masa SMA luar biasa dengan keinginan yang simpel: Masuk OSIS, punya genk cewek, pacaran dengan orang yang ia sukai tapi tetap berprestasi. Ia tau, masa SMA hanya terjadi 1 kali saja Sebaliknya, Bagas Pramudya adalah calon kuat ketua OSIS yang selalu mendapatkan apapun keinginannya. Dengan tambah cakep dan pembawaan cool bak "Cha Eun Woo", ia sukses menjadi cowok paling populer di sekolahnya sejak SD. Ganteng, kaya, berwibawa dan tentu saja berprestasi di sekolah. Ketika Bagas dan Jasmina terjebak dalam situasi dimana mereka harus PACARAN PAKSA, ada begitu banyak intrik yang terjadi akibat dari hubungan gegabah mereka itu. Termasuklah terganggunya hubungan Jasmina dengan Kak Miko Raja Lubis yang sudah ia idolakan sejak ia memasuki SMA itu, begitu juga dengan Bagas yang ternyata telah menjalani hubungan diam-diam dengan seseorang selama setahun. PACARAN PAKSA itu mentransformasi Jasmina yang malu-malu, menjadi seorang gadis yang akhirnya berani mencoba banyak hal dalam hidupnya. Ia tidak menyangka bahwa memang memerlukan kerja keras agar bisa menjadi bahagia, bukan keberuntungan semata. Ia berjuang agar menurunkan berat badannya, berjuang untuk mengerjakan proyek-proyek di OSIS, dan juga Termasuk juga urusan asmara. Ia ternyata tetap harus berjuang. Berbekal artikel-artikel cinta di google dan novel-novel romantis, Jasmina mencoba untuk menelaah hatinya dan mencari kebahagiaan dari hubungan percintaannya yang cukup rumit. Jadi? Kepada siapa hati Jasmina berlabuh? Kepada Bagas sang ketua OSIS yang cool dan berprestasi, atau kepada kak Miko sang anggota band yang luar biasa tampan dan berkarisma, yang selama ini selalu mengisi angan-angan Jasmina. Rekomen banget novel ini buat para buciner-buciner yang merasa insecure. Inget, selalu ada jalan untuk bisa glow up!

Kittyfeliciana · Romansa Anak Muda
5.0
alt

The Prodigy Series

The Prodigy Series is a collection of 10 books that follow 10 gay couples over 10 years. Each book/Volume features a different couple. [Book 1/Volume 1 - The Genius] Wyatt Wilson has always been at the top of his grade. He's winning every quiz, debate and academic Olympic under the sun. His teachers adore him, his mates envy him and everyone generally thinks his parents are genuinely proud of him. But that's not the Wilson household for you. Meet the Wilsons, a family of seemingly generational artists. Wyatt's parents aren't interested in grades and scholarships; they're interested in art contests, exhibitions and art style. Every Wilson can create art - except for Wyatt. As Wyatt struggles with being accepted at home, a new threat in form of a foreign exchange student threatens to take his place at the top of the class. Can Wyatt cope with losing the one thing that makes him relevant? [Book 2/Volume 2 - The Tech Wiz] Benjamin Maxwell is a Tech Wiz. He brings crashed computers back to life, gives gadgets whole new operating systems, recovers long lost data, and hacks into secure networks without even breaking a sweat. Benjamin Already knows he has a secure place in his dad's tech repair shop after he graduates from high school. But what happens when Felix, a senior Ben has been crushing on since he got into high school asks him to join a young inventors contest as his partner? Will Benjamin realize his talent is worth much more than he's been giving it credit for? [Book 3/Volume 3 - The Artist] Caleb is an artist, he's a master in every possible medium, and nothing less was expected from him as a Wilson, an extended family of high aspiring artists. Caleb enjoys creating art, but he doesn't enjoy the pressure that comes with it, and the expectations his parents weigh on him. Creating art slowly became a chore, and Caleb lost the spark that made his work shine, but things change when he meets Toby, a new teacher fresh out of college in his high school's art department. Toby helps him rediscover his love for art, and Caleb comes to a realization that his feelings for Toby were starting to head towards an irreversible direction.

Saintc · LGBT+
Not enough ratings