Webnovelavatar

Read Cool Stories - Webnovel

Cool

Sort by
alt

Mr. Sinclair and Miss Arrogant

Sudah tujuh tahun lamanya, Edward Sinclair hidup dengan bayang-bayang mantan kekasihnya. Karena hal itu pula, ia sampai tidak bisa mendekati wanita lain. Semenjak kehilangan sang mantan, hati Edward Sinclair menjadi hampa, sikapnya yang selalu hangat pun menjadi dingin. Ia terbelenggu rasa penyesalan, karena dirinya, wanita yang ia cintai harus pergi dan menikah dengan pria lain. Hingga suatu ketika muncul Febiana Aditya. Wanita yang angkuh, tetapi cerdas itu datang sebagai pesaing bisnis dan musuh terbesar perusahaan real estate milik Edward Sinclair. Ketika seharusnya, Edward Sinclair perlu membenci sekaligus menyingkirkan wanita itu, ia justru merasa terkesima. Meski hubungannya dengan Febiana tidak baik-baik saja, perasaan lain timbul ketika mendapati beberapa sifat Febiana justru mengingatkannya pada sang mantan kekasih. Lantas, apakah perasaan Edward Sinclair berkaitan dengan cinta? Ataukah hanya perasaan rindu lantaran Febiana memiliki kemiripan dengan mantan kekasihnya? Bagaimana kisah Edward dan Febiana akan berlanjut ketika mereka justru berada dalam lingkaran permusuhan dan juga suatu perasaan?

VhyDheavy_Putri · Romansa Kontemporer
5.0
alt

Dandelion (SELESAI)

Ara yang bersembunyi bertahun-tahun di balik nama saudari kembar artisnya, harus menghadang badai jati diri ketika dipaksa menyamar sebagai Ira dan jadi tentor Rega, ketua preman yang bukan hanya ditakuti satu sekolah. Sebut nama Rega dalam radius 10 km dari SMA Sinar Harapan, atlet bugar jasmani pun bisa kena serangan jantung! Ngomong sama Rega serasa bugil di puncak mount everest. Dingin banget! Natap orang tajamnya kayak ditembus tombak. Ara harus memutar otak dan memikirkan cara untuk menaklukan ketua preman itu. Apa pun caranya! Termasuk menyerang markas si begundal seorang diri, dan mengibarkan bendera perang terang-terangan. ig : @midori_tringo

Felice_Oen · Romansa Anak Muda
4.9
alt

✅ How I met him (TAGALOG / FILIPINO)

.

zheelkie · Teen
Not enough ratings
alt

Tower Of God: Amnesiac

A girl appears to the Floor of Test with no memories of her past. The tower of God grants anything you desire, may it be wealth, power, revenge, or even immortality. But all she wanted is to remember her lost memories.

qwpenguin · Fantasy
Not enough ratings
alt

City of Vengeance

Sierra Rico is a legendary killer, trained from childhood to become the perfect assassin for South America's most ruthless drug lord. But after having his whole world ripped apart by a vengeful rival, Sierra is desperately trying to escape with his life. Now he is relentlessly being hunted by the drug cartel that raised him, as well as past adversaries, professional hitmen and an old nemesis who refuses to die until Sierra has suffered up to his last breath. Kenji Kojima is a spoilt young heir to a worldwide Yakuza criminal empire, betrayed by his own jealous brother in a bloody rebellion to seize power. On the run and cast aside by the very men he was meant to one day lead, Kenji must shed his lazy playboy persona and become the warrior he needs to be in order to slay his traitorous brother and take back what was stolen from him. Fido is a mysterious vigilante without a past or a home he remembers as his own. He has dedicated all facets of his life into hunting down a psychotic posse of killers who left him for dead. He kills without mercy, seeking not only vengeance, but also the answers as to why he was targeted. In Panama City, Panama, a thriving metropolis brimming with corruption and on the brink of a massive international gang war, the fates of these three men will crash together in an epic tale of redemption, bloodshed and bullet-riddled vengeance.

Easy_Tiger · Martial Arts
4.9
alt

Stela and Eric

Auristela Allisya  Gadis yang masih bersekolah dan duduk di bangku SMA kelas 2, biasa di kenal dengan nama Stela dan All yang harus menerima kenyataan bahwa dia harus menikah akibat perjodohan orang tuanya yang sangat tidak zaman lagi menurut Stela. Eric Fransissco Seorang guru fisika yang di kenal killer dan juga dingin harus menikah dengan gadis yang masih kecil kalau kata Eric seperti menjaga anak kecil dan menjaga adik bagi nya. Apa kah mereka berdua akan bahagia?? Atau malah sebaliknya?? Yuk langsung baca!

nisnisyah_ · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
alt

Al DraLisa

"OMG" teriak Allisa "bisa diem gak?" ucap laki-laki tampan itu Allisa hanya menganggukan kepalanya sedangkan matanya tidak berkedip melihat ciptaan Tuhan yang sangat tampan bak Dewa Yunani. "demi apa ini Kenapa di depan Allisa ada pangeran tampan?" tanya Allisa dalam hati "kakak namanya siapa?" tanya Allisa Sedangkan laki-laki tampan yang diajak bicara oleh Allisa hanya memutar bola matanya malas. Kemudian laki-laki itu berdiri dari duduknya, sontak gerakan laki-laki tersebut membuat Allisa dengan reflek memegang tangan laki-laki tersebut. "kakak namanya siapa kak?" ucap Allisa ‘lagi’ "cari tau sendiri" ucap laki-laki itu dengan dingin Lalu laki-laki itu segera melepaskan pegangan tangan Allisa dan langsung pergi dari sana.

AnnisaaM · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
alt

ORIVINO

Ini tentang Oriana Tomy yang dihari pertama sekolah barunya bertemu dengan sosok pria tampan yang menurut orang orang sifatnya sangat dingin. Sehingga dia mencoba mencari tahu penyebab sifat dinginnya seorang Devino Winston. "Gue udah peringatin jangan cari tahu tentang Gue. Karena kalo Gue udah mulai terbiasa sama Lo, Gue gak akan biarin Lo lepas dari hidup Gue." Devino Winston

Aurora_Buana · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
alt

A quick tale

read it

Brett_Knox · Fantasy
Not enough ratings
alt

Becoming A Kpop Idol

pinkgreytea · Realistic Fiction
Not enough ratings
alt

ButterCream

Something

butter_consumer · Fantasy
Not enough ratings
alt

OLIVIA MEISYA

livia Meisya Ramadhanie. Perempuang paling berprestasi, pintar, dan rajin di SMA Taruma Negara. Hidup Oliv sudah berantakan sejak dia kecil, lebih tepatnya keluarga kecilnya. Orang terdekatnya sangat mengharap Oliv keluar dari jurang kehancurannya. Berkali-kali Oliv sabar mengejar keinginannya namun semuanya gagal. Keinginan yang ada dalam hatinya tidak dapat diwujudkan kembali, Oliv sangat hancur berantakan. Oliv hanya dapat menuliskan kehancurannya dan melihat potretan yang usang. Membuat Oliv benar-benar terluka. Lain hal tentang Azka Alfiansyah Pratama. Murid laki-laki paling populer di SMA Taruma Negara. Jabatan nya sebagai Ketua OSIS yang membuatnya paling berpengaruh di sekolahan. Murid laki-laki dengan bandana army di lengan kiri seragamnya bila tidak mengenakan almamater kebanggan nya. Semua orang merasa aneh dengan sikap mereka, yang tidak pernah menunjukkan keakraban. Seperti tak saling mengenal antara keduanya. Suatu ketika ada satu kesalahan Azka yang tidak bisa Oliv maafkan dengan mudah yang membuat Azka semakin jauh padanya. Hanya karna sebuah buku yang usang ? Tapi, apakah Oliv akan memaafkan nya atau justru Azka yang memilih mengacuhkan masalah itu? Atau akankah Azka berbalik kepada Oliv untuk meminta maaf ketika Azka tau penyebab nya ?

Olivia_Arlindra · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
alt

THE DEMON OF RAGE

the story of a boy with Intermittent explosive disorder (IED) that gets summoned to another world and becomes known as the demon of rage i got the cover from google all credits go to the artist, if you are the artist and want me to take it down i will do so

mistermoon · Fantasy
Not enough ratings
alt

Why to be lonely

World is full of sufferings. Look around you, everything pretty much messed up. And all of this is happening because of human nature. Human tends to do anything for himself, he can even harm others , atleast for surviving, So whats the best way for ending sufferings. In my view the only thing except meditation is being lonely. Sun shines so brightly only because it is alone. We sometimes make bad decisions for our loved ones which inturn harms us. Let me give here an example from my life. I learned there are no good friends or bad friends, there are just friends. And they undoubtly cheat you no matter how close they are to you. Atleast for surviving your closest person can betray you. Seems little harsh.Right? Believe me I learned to be lonely and it proved to be the best thing in the world.

Ayan_Musroor · Realistic Fiction
Not enough ratings
alt

(NOT) ALONE

Warning!! Cerita ini mengandung kata kata kasar a.k.a toxic dan bahasa non baku, bagi yang nggak suka nggak usah baca it's easy. this story is just to get rid of your fog. Blurr; brrakk....brakk... "hiks....hiks...hiks... gue tuh nggak butuh uang yang gue butuhin tuh kalian. hiks...hiks..." ________ "loh nggak sendiri, ada gue disini" ******* Menceritakan tentang gadis si broken home dengan sifat cuek yang nggak suka keramaian; nggak pernah ketawa, jangankan ketawa senyum aja jarang mungkin nggak pernah. Apakah si dia bisa dengan mudah meluluhkan hati si gadis ini yang beku. ingat!! ekspektasi nggak sesuai dengan realita. Begitupun dengan kehidupan Zael. memiliki rupa yang cantik, otak cerdas, fisik yang sempurna, dan berasal dari keluarga yang terpandang. Tetapi semua itu dia menyimpan sejuta rahasia di kehidupan nya yang membuat dia memiliki sifat sekarang yang sangat tertutup. cerita nggak sebagus sinopsis nya, begitupun sebaliknya sinopsis nggak sebagus cerita nya. INGAT YAH!! EKSPEKTASI NGGAK SESUAI DENGAN REALITA.

Night_Blue · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
alt

Benjamin Fenderson, the Man that Was

“This is a true prophecy that came to me from the heavens." I finished this story two years ago. It is very fascinating, and I would like to call it one of the best light novels in the world! This story revolves around Benjamin Fenderson, an average homeless anchovy cook on the streets of the US. Follow him and his adventures into becoming the legendary world-renowned 'man who became the dude on the street’s master french style cuisine anchovy perfectionist.' Ben's story starts small but the former later becomes the greatest anchovy cook in the world! He overcomes many obstacles in his way like Himalayan Hamson, a great cook that many have known, Gabriel Herring, an anchovy professional who knows almost every anchovy recipe in the world, and last but not least, Hubert Waterson, a young Indian boy who was always neglected so he tries to destroy the world! In Benjamin's adventure, he had seen many things. One of them included even the man on the moon! I would like you, the readers, to please give this story a try, as you may end up thinking that this story is a masterpiece, just like I have. If someone would please make me a cover photo, that'd be cool.

razorman · Realistic Fiction
Not enough ratings
alt

Satu Bintang itu Cukup

Sisi yang masih SMA berasal dari keluarga miskin dan ingin membahagiakan mama nya yang seorang pemulung. Dia pun memiliki teman yang yang bernama Tirka yang akan membantunya. Akankah Sisi berhasil membahagiakan orangtuanya dan mendapat cinta sejati?

lidya_po · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
alt

INEXPIABLE ERROR

A working man tackling some twisting situations that unfold in front of him, when he discovers that his wife is in an affair with someone. Alex works as the senior hacker in one of the most famous private intelligence agency. His wife Catherine seems to have an affair with a random guy, Steve. Or, that is what it seems to be happening. Alex is a brilliant guy, who faces his problems wisely. He finds that Steve targeted him, by using his wife as a bait. Why is Steve targeting Alex? Who is Steve? What about the affair? Find out the answers by diving into this thriller- pool!?

VKN · Fantasy
Not enough ratings
alt

Vampires Blood

This is a story about a young girl named Laura Logman ,who was abandoned from her hometown Cadia.She lived a normal life with her aunt in Redwoods until she went to on a field trip Cadia and starts to discover her true origins... Hey guys!!Checkout my new story "Vampire Blood" and tell me how is it!

Mihindi1406 · Fantasy Romance
Not enough ratings
alt

Epic Noob Fails At Warzone - MYSTORY Nr10

Epic Noob Fails At Warzone - MYSTORY Nr10 Call Of Duty Warzone Fails By Me Hello World, Hello Viewers! Warzone Battle Royale is very epic when I try to not fail. But I did what I am best at. https://bit.ly/MYSTORY-PLAYLIST https://bit.ly/MYSTORY-LABEL #warzone, #battleroyale, #fail #videogame, #freegame, #modernwarfare, #online #callofduty, #gameplay _______________ Warzone Gameplay _______________ Funny Gaming Video 0:00 - WARZONE Hello World! In this video and post I decided to try to fail at Call Of Duty Modern Warfare Warzone because I can. Actually I tried to play it but I failed and I was very well entertained. 1:00 - CALLOFDUTY I did try to do my first proper gameplay of Warzone the free online game. I was actually happy that my weird tactic worked well. 10:00 - FREEONLINEGAME I hope that you can give my little online brand some subscriptions and likes and tons of comments. I am trying to scale this to professional level. Thank you if you help me and thank you if you don’t too. 15:00 - BATTLEROYALE Modern Warfare in the Warzone mode is very online. Whatever this means. Hopefully… Whatever I mean. 20:00 - MODERNWARFARE Battle Royale is also very online… Ok, I will stop with these type of jokes… Or maybe not. 25:00 - NEWSEASON After all I am happy to have made this video and post because it is a milestone. It is my first tenth video and blog post! Yours Sincerely, ATMODEPTH X - About Section This is a compact list of my stuff! All My Stuff: Featured Equipment, Games, Clothing (give me your money) https://atmodepth.blogspot.com/p/products.html All My Merch: Exclusive Unique Merch (give me more of your money) https://atmodepth.blogspot.com/p/merch.html Signature: ATMODEPTH gaming, fun, creative http://bit.ly/FOLLOW-SOCIAL https://bit.ly/CHANNEL-PLAYLIST https://bit.ly/BLOG-LABEL

ATMODEPTH · Martial Arts
Not enough ratings