1 1

" Kenapa dia dekat dekat dengan arif ? ヽ(`⌒´)ノ sebuk je dahla gemuk pendek pulak tu " - katanya dalam hati , fatihah melihat airisha tercegat seorang diri melihat arif dan seorang budak perempuan , fatihah mendekatkan dirinya dengan airisha " arisha ? awak buat apa kat sini cikgu hana panggil nak makan " ( airisha terkejut ) Σ(O_O;) " ouh ha jom " mereka berjalan ke meja makan prasekolah mereka " assalamualaikum " ( serentak ) ˆoˆ)/ˆoˆ )/ ( cikgu hana sedang menyusun bihun goreng yang dimasaknya tadi di atas meja yang berlapikkan kain pink bercorak pisang . Airisha adalah kanak kanak yang berumur 6tahun mempunyai badan yang chubby (⑅˘͈ ᵕ ˘͈ ) dan kulit yang putih dia juga pandai menyesuaikan diri dengan keadaan ramai orang yang menyukai airisha kerana dia seorang yang * friendly * dia dibesarkan di keluarga yang memanjakannya keluarganya hanya sederhana sahaja tapi disebabkan dia anak tunggal dia dimanjakan seperti tuan puteri ! dan paham paham je la arif tu crush nye airisha siapasiapa cuba nak rapat dengan arif tengok la apa yang jadi ! ٩(๑`^´๑)۶ kanak kanak pun ada perasaan sebab tu time kecik kitaorang main kahwin kahwin .

=͟͟͞͞ʕ•̫͡•ʔ=͟͟͞͞ʕ•̫͡•ʔ=͟͟͞͞ʕ•̫͡•ʔ=͟͟͞͞ʕ•̫͡•ʔ

Kini airisha sudah masuk tahun 1 manakala crush nya itu masih lagi di prasekolah kerana dia muda setahun dengan airisha , airisha tidak mempunyai kawan ketika di darjah satu hanya ada seorang sahaja marie itu pun tak sampai berapa hari dia dah ada babe sendiri 〒_〒 ada seorang lelaki yang selalu ikut airisha kemana kemana kadangkadang dia rasa annoy sangat dengan budak lelaki tu satu hari tu airisha lalu tempat larangan kat sekolah apalagi budak lelaki tu ikut je , airisha jalan dengan kadar yang cepat sampai budak lelaki tu sesat airisha sudah pun keluar dari kawasan tu dan lelaki tu masih lagi tercegat disitu mencari airisha kebetulan waktu tu pengawas tengah ronda ronda kawasan dorang pun jumpala budak lelaki tu kat kawasan larangan dan dia terus dibawa ke cikgu disiplin cikgu Jamilin cikgu dah ingatkan tak boleh main main kat kawasan larangan tu . Sejak dari tu dia dah tak ikut airisha lagi HAHAHAHAH ᕕ(ᐛ)ᕗ .

=͟͟͞͞ʕ•̫͡•ʔ=͟͟͞͞ʕ•̫͡•ʔ=͟͟͞͞ʕ•̫͡•ʔ=͟͟͞͞ʕ•̫͡•ʔ

Sampai lah airisha masuk darjah tiga dia tak pernah jatuh hati dengan sesiapa , waktu tu airisha baru perasan ....

Next chapter